Λιπαντικό υπερενισχυμένο, Truck HGV Low Friction Engine Oil SAE 10W-40
API CI-4/SL , ACEA E7 , Volvo VDS-3,
ειδικά σχεδιασμένο για υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες χωρίς DPF υψηλών φορτίων
που λειτουργούν κάτω από ειδικές συνθήκες.
Κατάλληλο σε ατμοσφαιρικούς και Turbo κινητήρες επιβατικών,
ημιφορτηγών, και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
Προσφέρει μεγάλα διαστήματα αλλαγής λιπαντικού, υψηλά επίπεδα καθαρότητας του κινητήρα,
προστασία από την φθορά και ιδανική ροή του λιπαντικού σε υψηλές θερμοκρασίας.
Δοχείο 20 Λίτρων
Το LIQUI MOLY Truck HGV Low Friction Engine Oil SAE 10W-40 προσφέρει :
Μεγάλης αντοχής λιπαντικό φίλμ και υψηλή προστασία έναντι της φθοράς
Αποτρέπει την δημιουργία επικαθήσεων και προστατεύει το τούρμπο
Μειώνει την κατανάλωση λιπαντικού και βοηθά στην οικονομία κατανάλωσης καυσίμου
Βοηθά υποδειγματικά στο κρύο ξεκίνημα
Πολύ καλές καθαριστικές και αντιδιαβρωτικές ιδιότητες
Κατάλληλο για λίπανση σε μεικτούς στόλους επαγγελματικών οχημάτων
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ
ACEA E7-07 / B4-07 / A3-07
API CI-4/SL
MB-Approval 228.3
MB-Approval 229.1
Volvo VDS-3
MAN M3275-1
Scania Standard Drain max :60,000 km
Renault RLD
Renault RLD-2
MTU Typ 2
Mack EO-M +
Cummins CES 20076 / 20077 / 20078
Cummins CES 20071 / 20072
Deutz DQC-III-05
Caterpillar ECF-1-a
Caterpillar ECF-2
Global DHD-1
Προμηθευτής :
LIQUI MOLY
Ρευστότητα / Ιξώδες:
- 10W-40
Προδιαγραφές & Εγκρίσεις :
- ACEA : E7-07/B4-07/A3-07
- API : CI-4/SL
- Caterpillar : ECF-1a
- Caterpillar : ECF-2
- Cummins : 20071/72/76/77/78
- Deutz : DQC III-05
- Global DHD-1
- Mack : EO-M+
- MAN : M3275-1
- Mercedes Benz : 228.3
- Mercedes Benz : 229.1
- MTU : Type 2
- Renault Trucks : RLD (Renault Long Drain)
- Renault Trucks : RLD-2 (Renault Long Drain)
- Scania : Standard Drain
- Volvo : VDS-3
Συσκευασία :
Δοχείο / Canister 20 Λίτρων LT
Χώρα Προέλευσης:
GER
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις