Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

Μπουζί IXUH22FTT Iridium Twin Tip DENSO

11,50
συμπ. Φ.Π.Α.
H30-DEN-0278
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "Μπουζί IXUH22FTT Iridium Twin Tip DENSO" είναι 2".

+

Made in Japan. IXUH22FTT 4743, Iridium Twin Tip, από την Denso, με ένα ηλεκτρόδιο ακίδα,

τεχνολογίας ιριδίου, άνοιγμα κλειδιού 16 mm και μήκος σπειρώματος 26.5 

mm με πάχος 12 mm. Αντικατάσταση του IXUH22, VXUH22. 

Εναλλακτικό DENSO XUH22TT, ZXU22HPR8.

NGK ILKR7J8, PLKR7B8E. 

OE FIAT 55240046, HYUNDAI KIA 1884611070, 1885510061. 

MAZDA 1A1318110, MERCEDES 0041591803, 0041594403, 0041595803. 

MITSUBISHI MQ504109, NISSAN B24014A00B, SUBARU 22401KA450. 

SUZUKI 0948200634

Μπουζί συνδυασμού τεχνολογίας ιριδίου και πλατίνας , σχεδιασμού Twin Tip. 

----
Ο ισχυρότερος σπινθήρας προσφέρει καλύτερη απόδοση ανάφλεξης.
 Η απαίτηση χαμηλής τάσης και η υψηλή αναφλεξιμότητα βελτιώνουν την καύση. 
Η βελτιωμένη ανάφλεξη οδηγεί σε λιγότερες διακυμάνσεις καύσης, με αποτέλεσμα 
λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO, CO2 και HC. 
Παρέχει ολόπλευρη βέλτιστη απόδοση του οχήματος σε μια πολύ μεγαλύτερη 
γκάμα οχημάτων OE σε προσιτή τιμή. 
---
Τα συνηθισμένα μπουζί νικελίου διαθέτουν δύο επίπεδες επιφάνειες σπινθηρισμού , 
οι οποίες εμποδίζουν την ικανότητα του σπινθήρα ανάφλεξης να αναπτυχθεί ευρέως. 
Αλλά τα δύο λεπτά σαν βελόνες ηλεκτρόδια του Iridium TT της DENSO
 (με το κεντρικό ηλεκτρόδιο 0,2 mm μικρότερο από το πλησιέστερο αντίπαλο)
 λειτουργούν ως πιο λεπτές «μύτες», επιτρέποντας στον σπινθήρα να αναπτυχθεί
 360 μοίρες και στις 3 διαστάσεις. 
 Αυτό βελτιώνει την ικανότητα του μίγματος αέρα και καυσίμου να αναφλέγεται και, με τη σειρά του, 
επιτρέπει στον σπινθήρα να διαστέλλεται ταχύτερα και καλύτερα,
 βελτιστοποιώντας τόσο την οικονομία καυσίμου όσο και την απόδοση. 
 Η τεχνολογία αιχμής της DENSO έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό κράμα ροδίου ιριδίου 
με την υψηλότερη αναλογία ιριδίου στην αγορά για το κεντρικό ηλεκτρόδιο,
 καθώς και ένα κράμα πλατίνας κατά παραγγελία για το ηλεκτρόδιο γείωσης,
 επιτρέποντας την εκτεταμένη διάρκεια ζωής του αναφλεκτήρα. 
Προμηθευτής :
DENSO
Κατηγορία Μπουζί :
  • High Performance - Υγραερίου LPG/CNG
Τύπος Σπειρώματος :
  • 14 * 1.25 Metric
Χώρα Προέλευσης:
JAP
  • Fiat : 500 (10.07 -->...) : 0.9 60HP [312 A4.000] (12.13 -->...)
  • Fiat : 500 (10.07 -->...) : 0.9 65HP [312 A4.000] (09.12 -->...)
  • Fiat : 500 C (09.09 -->...) : 0.9 65HP [312 A4.000] (09.12 -->...)
  • Fiat : Panda (312,319) (02.12 -->...) : 0.9 60HP [312 A4.000] (12.13 -->...)
  • Fiat : Panda (312,319) (02.12 -->...) : 0.9 65HP [312 A4.000] (02.12 -->...)
  • Hyundai : Genesis Coupe (01.08 -->...) : 3.8 V6 [G6DJ] (11.11 -->...)
  • Hyundai : Santa Fe III (DM) (08.12 - 02.18) : 2.4 GDI [G4KJ] (05.15 -->...)
  • Hyundai : Santa Fe III (DM) (08.12 - 02.18) : 2.4 GDI 4WD [G4KJ] (05.15 -->...)
  • Hyundai : Santa Fe III (DM) (08.12 - 02.18) : 2.4 [G4KJ] (09.12 -->...)
  • Hyundai : Santa Fe III (DM) (08.12 - 02.18) : 2.4 4WD [G4KJ] (09.12 -->...)
  • Kia Motors : Soul II (PS) (02.14 -->...) : 1.6 CVVT [G4FG] (02.14 --->...)
  • Kia Motors : Sportage (SL) (01.10 -->...) : 2.0 GDI [G4NC] (02.14 -->...)
  • Kia Motors : Sportage (SL) (01.10 -->...) : 2.0 GDI 4WD [G4NC] (02.14 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class (W203) (05.00 - 02.07) : 1.8 C180 Kompressor 143HP [271946] (05.02 - 02.07)
  • Mercedes Benz : C-Class (W203) (05.00 - 02.07) : 1.8 C200 Kompressor 163HP [271940] (05.02 - 02.07)
  • Mercedes Benz : C-Class (W203) (05.00 - 02.07) : 1.8 C200 CGI Kompressor 170HP [271942] (07.03 - 02.07)
  • Mercedes Benz : C-Class (W204) (01.07 - 01.15) : 1.6 C180 Kompressor 156HP [271910] (01.08 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class (W204) (01.07 - 01.15) : 1.8 C180 CGI 156HP [271820] (01.07 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class (W204) (01.07 - 01.15) : 1.8 C200 CGI 184HP [271820] (01.07 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C203) (03.01 - 06.11) : 1.8 C180 Kompressor 143HP [271946] (05.02 - 05.08)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C203) (03.01 - 06.11) : 1.8 C200 Kompressor 163HP [271940] (05.02 - 05.08)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C203) (03.01 - 06.11) : 1.8 C200 CGI Kompressor 170HP [271942] (03.03 - 05.08)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C203) (03.01 - 06.11) : 1.8 C230 Kompressor 192HP [271948] (05.02 - 05.08)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C204) (06.11 -->...) : 1.8 C180 156HP [271820] (06.11 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C204) (06.11 -->...) : 1.8 C200 CGI 184HP [271820] (06.11 -->...)
  • Mercedes Benz : C-Class Coupe (C204) (06.11 -->...) : 1.8 C250 204HP [271860] (06.11 -->...)
  • Mercedes Benz : CLC-Class (CL203) (05.08 - 06.11) : 1.6 CLC160 129HP [271911] (02.09 - 06.11)
  • Mercedes Benz : CLC-Class (CL203) (05.08 - 06.11) : 1.8 CLC180 Kompressor 143HP [271946] (05.08 - 06.11)
  • Mercedes Benz : CLK (C209) (06.02 - 05.09) : 1.8 200 Kompressor 163HP [271940] (09.02 - 05.09)
  • Mercedes Benz : CLK (C209) (06.02 - 05.09) : 1.8 200 CGI 170HP [271942] (07.03 - 05.09)
  • Mercedes Benz : CLK (C209) (06.02 - 05.09) : 1.8 200 Kompressor 184HP [271955] (10.06 - 05.09)
  • Mercedes Benz : E-Class (W211) (03.02 - 12.08) : 1.8 E200 Kompressor 184HP [271956] (04.06 - 12.08)
  • Mercedes Benz : E-Class (W212) (01.09 - 12.16) : 1.8 E200 NGT 163HP [271958] (03.11 -->...)
  • Mercedes Benz : E-Class (W212) (01.09 - 12.16) : 1.8 E200 CGI 184HP [271820,271860] (08.09 -->...)
  • Mercedes Benz : E-Class (W212) (01.09 - 12.16) : 1.8 E250 CGI 204HP [271860] (01.09 -->...)
  • Mercedes Benz : E-Class Coupe (C207) (01.09 -->...) : 1.8 E200 CGI 184HP [M 271.820 , M 271.860] (01.10 -->...)
  • Mercedes Benz : E-Class Coupe (C207) (01.09 -->...) : 1.8 E250 CGI 204HP [M 271.860] (01.09 -->...)

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική
Επιστροφές
εντός 14 ημερών