Επιστροφές & Αλλαγές

Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων και γενικότερα όλα τα προϊόντα (εκτός των ηλεκτρικών ειδών) 

που εμπορεύεται η AUTOTEC - ΔΟΥΜΑΣ είναι δυνατόν να επιστραφούν

 ή αντικατασταθούν εάν πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Πρέπει να μην έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
  •  Τα προϊόντα θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και φυσικά να επιστραφούν σε άριστη κατάσταση, ώστε να μπορούν να πουληθούν και πάλι
  •  Η συσκευασία των προϊόντων να είναι σε άριστη κατάσταση.
  •  Τα προϊόντα που τυχόν επιστραφούν σε εμάς , είναι υποχρεωτικό να έχουν το ναύλο πληρωμένο.
  •  Εάν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.autotec.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας
  •  Εάν υπήρξε πρόβλημα ή ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος από τον επίσημο αντιπρόσωπό του

 

--> Δεν υποχρεούμαστε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί, παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για εσάς.

--> Όλες οι επστροφές πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

--> Δεν αναλαμβάνουμε καμμία ευθύνη για αποστολές και δέματα που έχουν σταλεί από εσάς και δεν έχουν παραληφθεί από εμάς.

--> Παρακαλούμε κρατάτε πάντα αποδεικτικό αποστολής του ταχυδρομείου ή της εταιρίας courier ή της μεταφορικής εταιρίας την οποία χρησιμοποιήσατε για την αποστολή των επιστρεφομένων ειδών.

 

Η AUTOTEC - ΔΟΥΜΑΣ δεν αναλαμβάνει καμμία ευθύνη για τα έξοδα που μπορεί να προκλήθηκαν από την προσπάθεια εγκατάστασης ή απεγκατάστασης εξαρτημάτων που πουλήθηκαν λανθασμένα (λάθος κωδικός).

Παρακαλούμε να βεβαιώνεστε ότι τα εξαρτήματα που αγοράσατε είναι σωστά για το αυτοκίνητο σας πριν προχωρήσετε στην τοποθέτηση τους.

Ο μηχανικός σας είναι σίγουρα κατάλληλος για να βεβαιώσει την δυνατότητα άριστης εφαρμογής των προϊόντων στο αυτοκίνητο σας πριν την τοποθέτηση.



Διαδικασία επιστροφής

Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα της AUTOTEC - ΔΟΥΜΑΣ

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να κάνετε.


Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρίας

Σε αυτήν την περίπτωση:

-->  Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

-->  Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.


-- Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας στο τηλέφωνο 2610.321.674.

Επίσης, για θέματα επιστροφών μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω fax στο 2610.321.674 και μέσω e-mail στο info@autotec.gr

Η επίσκεψη του διαδικτυακού τόπου προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων καθώς και αυτών που αναφέρονται στις υπόλοιπες σελίδες πληροφοριών του www.autotec.gr