Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

Επιλέξτε το Όχημα σας Επιλέξτε το Όχημα σας

Φιλτρα Επιλογής Φιλτρα Επιλογής

Συμπλέκτες

22,00
συμπ. Φ.Π.Α.
MALO-AKRON, ITA
2371081A40 Συμπλέκτη Ντίζα   Suzuki Jimny SN413 1.3 16V G13BB  98-04.01...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

39,00
συμπ. Φ.Π.Α.
SBK-TSK, JAP
2371081A40, Συμπλέκτη Ντίζα για Suzuki Jimny Σουζούκι Τζίμνι SN413 1.3 16V G13BB  98-04.01 SBK TSK,   Made in Japan. Μήκος 1977 mm...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

17,00
συμπ. Φ.Π.Α.
TSK HILEX, JAP
2371080420 Συμπλέκτη Ντίζα για Suzuki SJ410 1.0 Samurai Japan Σουζούκι Σαμουράϊ  TSK  Made in Japan 
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

15,00
συμπ. Φ.Π.Α.
Συμπλέκτη Ντίζα Mitsubishi Lancer - Colt 1.3-1.5 88-90 Made in Japan
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

19,00
συμπ. Φ.Π.Α.
JAKOPARTS, JAP
Συμπλέκτη Ντίζα  Suzuki Ignis Made in Japan     Μήκος 675 mm  
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

17,00
συμπ. Φ.Π.Α.
Συμπλέκτη Ντίζα Mitsubishi L200 1.6-2.0-2.4 1989-1997 Made in Japan
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

18,00
συμπ. Φ.Π.Α.
Συμπλέκτη Ντίζα Mazda 323 1984-1989 SBK  Made in Japan
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

15,00
συμπ. Φ.Π.Α.
Συμπλέκτη Ντίζα Mitsubishi Lancer-Colt 1.2-1.5 1984-1987 Made in Japan
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

17,00
συμπ. Φ.Π.Α.
TSK HILEX, JAP
Συμπλέκτη Σύρμα, Ντίζα για Suzuki Samurai SJ413 1.3  2371083022 , 2371083023 Made in Japan,  Μήκος 1885 mm
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

13,00
συμπ. Φ.Π.Α.
TSK HILEX, JAP
 Συμπλέκτη Ντίζα για μοντέλα Suzuki Alto, Maruti, SB305, SB308, MA800 500 cc - 800 cc Made in Japan
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
+

[Επικοινωνήστε για Τιμή]
HYUNDAI-KIA MOTORS, 19.05 - 3/4, KOR
 Αντλία Συμπλέκτη Κάτω Βοηθητική Kia Sorento Genuine Original Part New - Γνήσιο Καινούριο
Παράδοση 1 - 3 ημέρες

[Επικοινωνήστε για Τιμή]
HYUNDAI-KIA MOTORS, 15.87 - 5/8, KOR
 Συμπλέκτη Αντλία 'Ανω Hyundai Scoupe  Γνήσια Made in Korea HMC-MOBIS Genuine Clutch Master Cylinder   1992-1995 12V &...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες
Ένα Σετ ή Κιτ Συμπλέκτη περιλαμβάνει συνήθως έναν δίσκο, ένα πλατώ  
δηλαδή μια πλάκα πίεσης, μαζί με ένα ρουλεμάν απελευθέρωσης 
μηχανικό ή υδραυλικό. 
Η αλλαγή με ένα πλήρες σετ συμπλέκτη είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος 
για μια σωστή επισκευή ενός φθαρμένου και ταλαιπωρημένου 
δίσκου ή πλατώ και μάλιστα όλα από τον ίδιο κατασκευαστή,  
διότι ταιριάζουν τέλεια μεταξύ τους. 
Με αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε τυχόν αστοχίες στη λειτουργία 
και προβλήματα αποσύμπλεξης
Επίσης θα πρέπει πάντα να προσέχουμε τις τσιμούχες στεγανοποίησης
 για τυχόν διαρροές 
καθώς επίσης να τσεκάρουμε  τις αντλίες ελέγχου του συμπλέκτη 
ή την ντίζα
γιατί συνήθως χρειάζονται αντικατάσταση ταυτόχρονα.