Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK

Επιλέξτε το Όχημα σας Επιλέξτε το Όχημα σας

Φιλτρα Επιλογής Φιλτρα Επιλογής

Σινεμπλόκ & Λάστιχα

[Επικοινωνήστε για Τιμή]
ATD PARTS, 35, 18
Σινεμπλόκ ψαλλιδιού, στο μπράτσο πίσω, λάστιχο κωνικό, αριστερά ή/ και δεξιά,  για μοντέλα Hyundai Pony 1300 P/U, Mitsubishi. Για κάθε μπράτσο...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "5451211000 Σινεμπλόκ Ψαλλιδιού Hyundai Pony ATD" είναι 2".


[Επικοινωνήστε για Τιμή]
Λάστιχο κεντρικής ζαμφόρ, αντιστρεπτικής ράβδου, από την Terada, Made in Japan.  Εφαρμογή κυρίως σε μοντέλα Isuzu D-max 2012-2019. O.E....
Παράδοση 1 - 3 ημέρες

Ελάχιστη ποσότητα για το "8979470390 Λάστιχο Ζαμφόρ Isuzu Dmax TERADA" είναι 2".


0,50
συμπ. Φ.Π.Α.
OHNO Rubber 5825, 17, 10, 25
Λάστιχο ζαμφόρ ακραίο, στρογγυλό με τρύπα, από την Ohno Rubber 5825, Made in Japan. Διαστάσεις : Τρύπα 10 mm , Διάμετρος Εξωτερική 25 mm, Πάχος 17...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "5611209400 Λάστιχο Ζαμφόρ 10-25-17 ΟΗΝΟ" είναι 4".

+

0,60
συμπ. Φ.Π.Α.
OHNO Rubber 5825, 15, 10, 30
Λάστιχο ζαμφόρ ακραίο, στρογγυλό με τρύπα, από την Ohno Rubber 5825, Made in Japan. Διαστάσεις : Τρύπα 10 mm , Διάμετρος Εξωτερική 30 mm, Πάχος 15...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "9094801003 Λάστιχο Ζαμφόρ 10-30-15 ΟΗΝΟ" είναι 4".

+

0,70
συμπ. Φ.Π.Α.
OHNO Rubber 5825, 14, 8, 22
Λάστιχο ζαμφόρ ακραίο, στρογγυλό με τρύπα, από την Ohno Rubber 5825, Made in Japan. Διαστάσεις : Τρύπα 8 mm , Διάμετρος Εξωτερική 22 mm, Πάχος 14...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "5612518100 Λάστιχο Ζαμφόρ 8-22-14 ΟΗΝΟ" είναι 4".

+

0,70
συμπ. Φ.Π.Α.
OHNO Rubber 5825, 20, 10, 26
Λάστιχο ζαμφόρ ακραίο, στρογγυλό με τρύπα και πατούρα,  από την Ohno Rubber 5825, Made in Japan. Διαστάσεις : Τρύπα 10 mm , Διάμετρος Εξωτερική...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "56112A0100 Λάστιχο Ζαμφόρ 10-26-16-20 ΟΗΝΟ" είναι 4".

+

1,00
συμπ. Φ.Π.Α.
Λάστιχο σούστας , από την Ohno Rubber, Made in Japan.  Για τη επισκευή δεξιά και αριστερά χρειάζονται 6, 8 ή 12 τεμάχια, ανάλογα με το μοντέλο,...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες

Ελάχιστη ποσότητα για το "9038518046 Λάστιχο Σούστας Toyota Isuzu OHNO" είναι 4".

+

1,50
συμπ. Φ.Π.Α.
Λάστιχο σούστας μακρύ, από την Ohno Rubber, Made in Japan.  Για τη επισκευή δεξιά και αριστερά χρειάζονται 4 τεμάχια, για το εμπρός τμήμα. ...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες

Ελάχιστη ποσότητα για το "UB3928333 Λάστιχο Σούστας Mazda Ford Μακρύ OHNO" είναι 2".

+

1,50
συμπ. Φ.Π.Α.
Λάστιχο σούστας κοντό, από την Ohno Rubber, Made in Japan.  Για τη επισκευή δεξιά και αριστερά χρειάζονται 8 τεμάχια, για το πίσω τμήμα. ...
Παράδοση 1 - 3 ημέρες

Ελάχιστη ποσότητα για το "UB4028333 Λάστιχο Σούστας Mazda Ford Κοντό OHNO" είναι 4".

+

2,00
συμπ. Φ.Π.Α.
ATD PARTS, 23
Λάστιχο κεντρικής ζαμφόρ, αντιστρεπτικής ράβδου. Για τη επισκευή χρειάζονται 2 τεμάχια.  Εφαρμογή κυρίως σε μοντέλα Mitsubishi L200 1996-2006,...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "MB175804 Λάστιχο Ζαμφόρ Mitsubishi ATD" είναι 2".

+

2,00
συμπ. Φ.Π.Α.
ATD PARTS, 16
Σινεμπλόκ ψαλλιδιού, κόντρα στη μέση του μπράτσου, λάστιχο κωνικό, αριστερά ή/ και δεξιά,  για μοντέλα Daewoo Matiz, Suzuki Alto. Για κάθε μπράτσο...
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "96380586 Σινεμπλόκ Ψαλλιδιού Daewoo Matiz Suzuki ATD" είναι 2".

+

2,50
συμπ. Φ.Π.Α.
ATD PARTS, 46, 17, 42
Σινεμπλόκ άνω ψαλλιδιού, εμπρός άξονα, αριστερά ή/ και δεξιά, για μοντέλα  Datsun Cabstar 1976-1981, Junior 1979-1984, Urvan, 620, 720, Nissan D21....
Σε Απόθεμα

Ελάχιστη ποσότητα για το "54506B9500 Σινεμπλόκ Ψαλλιδιού Nissan Mitsubishi ATD" είναι 2".

+
Κατασκευασμένα από καουτσούκ, μέταλλο ή πλαστικό όπως τα σινεμπλόκ, 
τα λάστιχα ζαμφόρ, τα λάστιχα κόντρας, είναι  δακτύλιοι, 
τοποθετημένοι στους βραχίονες ταλάντευσης ,
στα ψαλλίδια , στις μπάρες , στις ζαμφόρ κ. λ. π. 
για να μειώνουν τις δονήσεις και τον θόρυβο που παράγεται 
από την ανάρτηση.
Η οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες με το πάτημα του φρένου είναι τυπικό λάθος, 
το οποίο οδηγεί σε επιτάχυνση της φθοράς ολόκληρου του εμπρόσθιου 
ή οπίσθιου συστήματος. 
Το αποτέλεσμα είναι ταλαντώσεις και κραδασμοί που επηρεάζουν 
την άνεση οδήγησης και τη συμπεριφορά της ανάρτησης. 
Η αστοχία τους προκαλεί φθορά των άλλων στοιχείων
 ανάρτησης, συμπεριλαμβανομένης
της σημαντικής πρόωρης φθοράς των ελαστικών.